27 Mayıs 2013 Pazartesi

MEKSİKA FASULYESİ SALATASI

MEKSİKA FASULYESİ SALATASI

Bu salatayı prensesimin doğum günü için yapmıştım.Doğumunu sabırsızlıkla beklediğim Ela artık bir yaşında ve hala diyor.  Ama fotoğraflamayı unutmuşum. Tekrardan yapınca alelacele fotoğrafladım. Oğluşum uyurken bende mutfak terapisindeydim:))
Lezzetli bir salata tavsiye ederim.







Malzemeler ve yapılışı;

1 kutu meksika fasulyesi konservesini yıkayıp süzün. 1 kutu mısır konservesinin de suyunu süzün. 3-4 adet kırmızı közlenmiş biberi , 4-5 adet yeşil soğanı ve 4-5 adet kornişon turşunu minik minik doğrayın. (Ben maydonazda doğradım.) Tüm malzemeleri karıştırma kabına alıp üzerine limon, zeytinyağı,tuz ilave edip karıştırın. Ben balzamik sirkesi de ekledim. Servis tabağına alın.

Afiyet olsun.


4 yorum:

  1. Bir davet masasında yediğim bir salataydı bende çok beğendim
    Ellerinize sağlık
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  2. çok severim meksika fasulyesini,salatası da nefis olur.eline sağlık...

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar,
    En iyi yemek sitelerini toparladığım bir yemek sitesi kütüphanesi oluşturdum:)
    Listemde siz de varsınız, bilgilendirmek istedim.
    Çalışmalarınızda başarılar...
    Ziyaret etmek isterseniz:
    En İyi Yemek Siteleri

    YanıtlaSil