2 Aralık 2012 Pazar

REÇELLİ KURABİYE

Merhaba,

Bebişim bu hafta iyice büyüdü. Yani beni görenler öyle söylüyor. Hareket kabiliyetim gitgide yavaşlamaya başladı. Kuzukulağım için alınacak bir çok şey alındı. Ufak tefek şeylerimiz kaldı.
Duvar kağıdını ve avizesini hala seçemedik mesela.
Çok sevgili dostlarımız dün bize ziyarete geleceklerini söyleyince beni uğraştırmayacak , pratik ve
bir o kadar lezzetli reçelli kurabiyeden yaptım.

Ben yazdan yapılmış kızılcık marmelatımı kullandım. Siz hangi reçeli ya da marmelatı arzu ederseniz onu kullanın. Çok fazla fotoğraflama şansım olmadı hemen bitti.

Deneyen herkese afiyet olsun.


Reçelli Kurabiye


Malzemeler,

. Yarım paket oda sıcaklığında tere yağı,
. 1 çay bardağı pudra şekeri,
. 1 paket vanilya,
. Aldığı kadar un (Yaklaşık 1,5 - 2 bardak kadar.),
 
 
 
 
 
 
Yapılışı
 
. Bütün malzemeleri bir arada iyice yoğurup , yumuşak bir hamur elde edelim.
. Fırın kabına pişirme  kağıdımızı seriyoruz. Hazırladığımız yumuşak hamurumuzdan ceviz büyüklüğünde parçalar koparıp yuvarlıyalım.
. Ortalarına parmağımızla çukur açıp fırın tepsisine dizelim.
. Önceden ısıtılmış 180 derece fırında yaklaşık 15-20 dakika beyaz kalacak şekilde pişirelim.
. Fırından çıkıp iyice soğuyan kurabiyelerin ortalarına arzu ettiğimiz reçellerden koyup servis edelim.
 
 
Afiyet olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder