12 Kasım 2012 Pazartesi

TEKRAR MERHABA

Herkese Merhaba,

Ne kadar çokkkk uzun zaman olmuş sizlere yazmayalı. İnsan nereden başlayacağını ne yazacağını bile şaşırıyor. Ben kelimeleri toparlamakta duygularımı ifade etmekte bile zorlanıyorum şuan.

Bu ayrılığın sebebi ailemize katılacak yeni bebişimizdi. Daha önce üç gebelik geçirip üç bebişi de kaybedince riskli gebelik teşhisi konduğu için ilk üç ayım yataktan kalkmadan geçti.

Daha sonrasında ise bulantı ve tiksintilerim başladı. Ama öyle böyle değildi. Kediden, köpekten yoldaki insandan bile tiksinebiliyordum. Zordu ama çok şükür geçti sayılır.

Yavaş yavaş yemek yapmaya başladım. Ağırlaşmadım mı ? Ağırlaştım. Ama tekrar blogumun başına geçmekten mutfağımda bir şeyler yapabilmekten çok memnunum.

Kuzucuğumun gelmesine 3 ay var. İnşallah çok uzun aralar olmadan sizlerle beraber olacağız bundan sonra.

Bu arada benim bütün kaprislerimi, nazımı çeken canım anneme, biricik eşime ve destek olan herkese çokkk teşekkürler.

Yakında beni yormayacak , ayakta çok bırakmadan,  kuzumu rahatsız etmeden yapabileceğim tariflerimi sizlerle paylaşıyor olacağım.

Hepinize tekrar merhaba,

Sevgiler

1 yorum:

  1. Hoşgeldiniz Seda! :) Bazen istemeyerek de olsa ayrılabiliyoruz sevimli bloglarımızdan ama senin çok da geçerli bir sebebin varmış:)
    Tekrar aramıza hoşgeldin(iz)! ;) Bana da beklerim, bebişini de Allahım sağ salim kucağına almayı nasip etsin.
    Sevgiler.!

    YanıtlaSil