1 Mayıs 2012 Salı

ELA'NIN BEBEK KURABİYELERİ



Benim Pamuk Prensesim 30.04.2012 akşamı saat 24:03' te dünyaya geldi. Pamuk prenses diyorum çünkü gerçekten bembeyaz bir teni enteresan ama yeşil gözleri var. Yeşil gözlü babası, mavi gözlü halası olunca sanırım soya çekim oldu. Ben yıllar sonra aşık oldum. Kuzguna yavrusu şahin gözüktü mü?
Evet. Tüm bebekler çok güzeldir. Ama benim prensesim bir başka güzel gibi geldi bana:))






Duygularımı paylaştıktan sonra ; hala olup ta ona özel bir şeyler yapmadan olmazdı. Halası da onun bebek kurabiyelerini yaptı. Çalışan biri için gerçekten zordu. Uykusuz 3 geceme mal oldu. Değdi mi?
Değdi. Hem çok lezzetli hem de çok şık oldular.




En son halini çekecek vaktim olmadı. Birde renklerine uygun kurdeleler ile çok şık bir paket haline getirdik.( Eşim ve ben. Eşim yardım etmeseydi daha uzun süreceği kesindi.) Çok güzel bir hediye oluyor. Yakınlarınız için yapılınca çok da  makbula geçiyor.

Herkese Sevgiler.

7 yorum:

  1. Çok şirin olmuşlar. Ellerine sağlık canım. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. ayyy bayıldım..Ellerine sağlık
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Canım. Ödülün için ayrıca teşekkür ederim. Bugün müsait olamadım ama söz en kısa sürede ödülünü cevaplayacağım. Geçikme için kusura bakma.

      Sevgiler,

      Sil
  3. Bende ödülünüz var alırmısınız :)

    YanıtlaSil
  4. aaa ne kadar guzeller..ellerinize saglik..uzerindeki bebekler hazirmi aldiniz sizmi yaptiniz kalipla??? Nefisler..
    Ayrica Ela bebegede hosgeldin diyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler hayatım.
      Mold kalıpla ben yaptım. Beğenmenize çok sevindim.
      Sevgiler,

      Sil