6 Mayıs 2012 Pazar

BOLONEZ SOSLU MAKARNA

Herkese Merhaba,

Bolonez soslu makarna benim değil ancak eşimin favorileri arasındadır. Uzun zaman olunca yapmayalı eşimden uyarı geldi. Bende hemen dikkate alıp yapıverdim. Biz iki kişi olduğumuz içinde malzemeler iki kişiliktir.

Herkese Sevgiler,

Bolonez Soslu Makarna
Malzemeler,
. Yarım paket makarna,
. 1 adet kuru soğan,
. 2-3 diş sarımsak,
. 1 çorba kaşığı salça,
. 2 adet domates,
. 200 gram kıyma,
. Tuz, karabiber, kimyon
. 1 çay bardağı Kaşar peyniri rendesi,
. Maydanoz,
. 2-3 yemek kaşığı Zeytinyağı






Yapılışı,

. İlk olarak makarnayı suyunu çektirerek pişirin.
. Diğer tarafta rendelediğimiz soğanı zeytinyağında kavuralım. Üzerine rendeleğimiz 2 adet domatesi ve sarımsağı ,salçayı ekleyip kavurmaya devam edelim.
. Kıymayı ve baharatları ilave edip suyunu çekene kadar pişirelim.
. Makarnamızı servis tabağına alıp, Üzerine hazırladığımız kıymalı harcımızı ilave edelim.
. Sıcakkende kaşarpeyniri rendesi ve ince ince kıydığımız maydanozumuzu ilave edip sıcakken servis yapalım.

Herkese Afiyet olsun.

2 yorum:

  1. merhabalr...sizi izlemeye ve bloguma davet etmeye geldim..sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Merhaba,
    Güzel tarifiniz için teşekkürler.
    Bir konu belirtmek istiyorum. Blogunuza girerken yetişkinlere uygun içerik uyarısı alıyorum. Bu uyarı yemek bloğunuzda olmaması gerekmektedir. Yetişkinlere uygun içerik uyarısı erotik içerik barındıran bloglar için geçerlidir. Belki biliyorsunuzdur da farkında olmadan ayarı değiştirmiş olabilirsiniz.Saygılar.
    İyi günler.

    YanıtlaSil