17 Nisan 2012 Salı

MİMLENDİM - MİMLİYORUM:))

Herkese Merhaba,

Daha mim olayına adapte olamadan sevgili Yemek Sevdam Elif tarafından mimlendim. Kendisine çoookkk teşekkür ediyorum ve keyifle soruları cevaplıyorum.



1- Yemek olsan ne yemeği olurdun?

                           Ben kesin Starbucks 'ın "limonlu cheesecake" 'i olurdum.Çünkü bir tek ona karşı koyamıyorum.:))






2- Müzik aleti olsan hangisi olurdun?
    Fasıl sevdalısı ben müzik aleti olsaydım "kanun" olurdum.





3- Araba olsan hangisi olurdun?
En sevdiğim araba kendi arabam. O yüzden ben Peugeot 308 olurdum. Rengimde beyaz olurdu.









4- Aylardan hangisi olurdun?
Sıcağı çok seven ben Ağustos olurdum.









5- Ayakkabı olsan hangisi olurdun?
Klasik bir kadın olan ben tabi ki topuklu bir ayakkabı olurdum.









6- Kıyafet olsan hangisi olurdun?
Elbise delisi ben her zaman tercih edilen şık ve klasik bir elbise olmak isterdim.


 








 
7- Renk olsan hangisi olurdun?

Bu konuda karar veremedim. Benim tek bir favori rengim olmadığından gökkuşağı olmayı seçtim.









8 - Hayvan olsan hangisi olurdun?

Tek korkmadığım kedi cinsi olan iran kedisi olmak isterdim. Kedigillerle anlatılmaz bir benzerliğimiz mevcutta.









9 - Şuan okuduğun kitabın 137. sayfasında neler var?

Şuan okuduğum kitap "Bir Yumak Mutluluk" yazarı Debbie Macomber ve 137. sayfasında anlatılmak istenen bir adam ve bir kadın evlenirken sorunsuz evlenmişler ama ayrılmaya gelince kadının kocası kadının evliliklerini bitiren kişi olmasını düşünmesini istemiş ve onu suçlamıştır. Oysaki adam sadakatsiz , beceriksiz ve ne iyi bir eş ne de iyi bir baba olmayı başaramamış zavallıdır. Kadın bir anda kendini bunları düşünürken bulur.


Evet siz sordunuz ben cevapladım. Şimdi sıra sizde. Bende "Mutfağımda Neler Oluyor -http://zeynepinmutfakmaceralari.blogspot.com" Yemekçinin Mekanı - http://yemekcininmekani.blogspot.com/  mimledim. Hadi kolay gelsin.


Sevgiler,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder