17 Mart 2012 Cumartesi

HAYDARİ

















İnsanın hep eşref saati olmaz yadeğil mi? Gerçi bugün benim hiç eşref saatim olmadı oda ayrı. Bir huysuzluk, sinirlilik,alınganlık,ağlama isteği................
liste bu şekilde uzar gider.

Aslında bugün yayınlamak istediğim de Haydari değildi ya neyse.

Tatlı tarifi yayınlama niyetiyle oturdum bilgisayarın başına ama ben tatlı değilim ya olmadı yazamadım.

Ama Haydari çok lezzetliydi. :))


Haydari,




















Malzemeler,

. 250 gr süzme yoğurt,

. 2 diş sarımsak,

. 1-1,5 tatlı kaşığı nane,

. 100 gr beyaz peynir,

. Tuz,

. Dereotu,


Yapılışı,

. Dereotu ve nane hariç bütün malzemeleri rondoya koyup güzelce karıştırıyoruz.

. Rondoda ki malzememizi bir kaba aktarıyoruz.

. Üzerine nane ve istediğimiz miktarda ince ince kıydığımız dere otlarını koyuyoruz.

. İyice harmanlayıp serviz tabağına alıyoruz.

. Basit ama çok lezzetli bir tarif.

Herkese afiyet olsun.







2 yorum:

  1. Ellerine sağlık:) restorandan çıkışta halkla ilişkiler müdiresine teşekkür ederken ayrılmışsın:) tekrar görüşmek dileğimle sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Seda merhaba
    Soyadın Katrancı mı yoksa eşinin soyadı mı
    Benim babamın soyadı da aynı
    Acaba akraba olabilir miyiz
    Babam Yozgat Bogazliyan Bektaşlı kasabasından
    Bak merak içinde kalakaldım iyi mi :-)
    Sevgiler ...

    YanıtlaSil